www.goahits.blogspot.com

Διεθνές ποδόσφαιρο όπως δεν έχετε ξαναδιαβάσει!

9/2/13

Ρικέλμε η επιστροφή

"To απόγευμα μίλησα με τον πρόεδρο και τον ενημέρωσα πως δεν θα συνεχίσω.Είμαι ευγνώμων στον σύλλογο αλλά δεν έχω να δώσω κάτι άλλο στην ομάδα,έχω αδειάσει. Η αφοσιωσή μου στον σύλλογο είναι μεγάλη,είμαι οπαδός του και δεν μπορώ να παίζω μισός..Δεν έχω να δώσω κάτι άλλο,έπαιξα σε έναν τελικό και έφτασα στο μάξιμουμ".Τάδε έφη Χουάν Ρομάν Ρικέλμε μετά την λήξη και του δεύτερου τελικού του Κόπα Λιμπερταδόρες όπου η Μπόκα Τζούνιορς γνώρισε την ήττα από την Κορίνθιανς με 2-0 που σήμαινε παράλληλα και την απώλεια του τίτλου.

Με το άκουσμα της είδησης πάρα πολλοί οπαδοί των "χεινέσες" συγκεντρώθηκαν όχι μόνο έξω απο το "Μπομπονέρα"  αλλά και σε 12 ακόμα πόλεις της Αργεντινής θέλοντας να δείξουν με αυτό τον τρόπο την αντιθεσή τους στην απόφαση του μεγάλου αρχηγού. Η απόφαση του πάντως δεν άλλαξε  το συμβολαίο του λύθηκε και στην συνέχεια συζητούσε με άλλες ομάδες όπως την Τίγκρε αλλά και με την Παλμέιρας που τελικά δεν ευοδώθηκαν.

Η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας των "Γενοβέζων" απο τον πετυχημένο Κάρλος Μπιάνκι στην θέση του Χούλιο Φαλσιόνι ενός προπονητή που ουσιαστικά τον ανέδειξε τον Ρικέλμε στο ποδοσφαιρικό στερέωμα σίγουρα έπαιξε τον ρόλο του και έτσι το βράδυ της Παρασκεύης ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο της ομάδας Ντάνιελ Ανχελίσι η επιστροφή του μεγάλου αρχηγού με την φανέλα με το νούμερο 10.

Έτσι το "Μπομπονέρα" σήμερα αναμένεται να ζήσει μεγάλες στιγμές στην πρεμιέρα με την Κίλμες για το "Torneo Final"  αφού δύο αγαπημένα πρόσωπα της εξέδρας θα κάνουν την επανεμφανισή τους  στο γήπεδο στο οποίο έζησαν μεγάλες στιγμές

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...